torsdag 9. oktober 2008

Pauseinnlegg om den norske vegstandaren

.....

3 kommentarer:

  1. Skulle tro det var broa i bygda her du blogga om. Har lagd ny gang og sykkelveg, men enda værre enn hva det var før. Ikke kan det brøytes der til vinteren heller...

    Hvor er dette bildet da...? Du, som det ligna;)

    Ha ei fin helg;)

    SvarSlett
  2. Skal si du tar nyydlige bilder , med et kamera som synger på siste verset..Da MÅ der bare være en aldeles framifrå fotograf bak...

    nei da..trengte hverken dopapir eller hjelp på anna vis inni utedoen..her var det makroooooen som ikke ville samarbeide..

    Har planta urter i dag, og med min mangel på grønne fingre..er det særs spennende å følge med om hva som blir luket som ugress til våren og hva som overlever...kjenner heldigvis kanskje lukta av urten før jeg tror det er ugras!! Blander litt ugras og planter jeg skjønner du... Hvordan skal man vite skilnad her da?? laga gryte med rensdyrskav og friske urter i dag..mase sopp..ikke trompet, men anna slag...smakte deilig..med hummus med masse kvitlauk...
    drøm søtt min venn ;)

    SvarSlett
  3. P.s like før jeg tar på meg " de spidermamma kostymet mitt og danser med spidermannen her...virkelig inspirerende!!!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.