fredag 2. januar 2009

No er den øygjes hesten riden....

Me gjekk på med dødsforakt....


Lite visste me at akkurat da trengtes...men roa senka seg no til slutt...etter at alle var komne vel heim...att.


Og no er da berre 1 år til neste gong....pfff



..til dei som var i tvil...badnabursdag...til ein 8-åring.

Til dei som tyder utan meining. Overskrifta er sjølvsagt henta frå eit dikt av Olav Nygard som heiter "Etter ein andlåt" som omhandlar mykje meir tragiske hendingar enn ein badnabursdag med 10-15 ville ungar på lausgang i huset :)

Dei som kjenner Olav Nygard si dikting veit kanskje at han var fælsen med å lage nye ord. So ei enkel oversetjing fins nok ikkje. Men den øygjes hesten riden, omhandlar nok noko tungt som no er åvgjort. og slik kjendes det i dag. Eg er inga skjønn, småkvitrande husmor som elskar badnafesta. Eg er meir ei slik som kvir seg nesten eit heilt år i førevegen. For to små tima. Og som er like utsleten når dei er over som etter ei heil julestri....

7 kommentarer:

  1. Eh... Hva ER det egentelig du har holdt på med ?!

    SvarSlett
  2. Eh......det lurer jeg også veldig på.....dette greide jeg ikke å tyde, enda jeg er veeeldig god på tyding ;-}

    SvarSlett
  3. ..prøver fælt her no..har bodd på vestlandet i 23 år..men tolker det dit hen at..nå er den siste hesten sala eller noe i den dur...godt med alt som er unnagjort!!! Gratulerer til J med stooor dag!!!

    SvarSlett
  4. ..aha..kjenner han fra mine ville og elskede tolkninger av dikt på gymnaset...elska å dissikere dikt og legge tolkingar av liv, død, hav og kjærleik inn i aldri så uskuldige dikt...ja.ja.leeenge sida no...og godt eg kjenner deg..så eg får friska opp i nynorsken min.....framifrå min ven ;)

    SvarSlett
  5. Før natta tar helt over her....Takk for forklaringa. jeg har lest noen av Nygård sine dikt,men tydeligvis ikke dette ;-} Nei, barnebursdager kan nok fortone seg som det reine kaos...jeg har aldri hatt noe problem med det,men regner med at det er fordi jeg jobber med barn og var vant til å ha en mye større gjeng rundt meg dagen lang ;-}Nå er barnebursdagene over her, de har blitt så store at de beveger seg ikke mye rundt når de har bursdagsselskap.... nattaklem.

    SvarSlett
  6. ..og EKTE type fra dalen han og...så vidt eg veit...

    SvarSlett
  7. Ha ha, ja skjønner godt at barnebursdag til en åtteåring kan ta på! ;-) Har lagt merke til at intensiteten øker for hvert år - men nå varer de heldigvis bare et par timer da..

    Ha en god helg! :-)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.