søndag 15. mars 2009

Frøken Frø 2009

I årets Frøken Frø konkurranse var det mange frøknar som hadde lyst på nokre minuttar i spotlyset.

Slikt lys kjem godt med om dei ikkje skal verte altfor lange og slengete og ende opp med ein dundrande

vårdepresjon slik eit tå frøknena mine har, Frøken Vårslapp.

Her får de sjå litt av livet som fins i eit lite minidrivhus i kjøkenglaset her hjå oss. Nokre av kandidatane som kjempa om nominasjonen er bilete nr. 2: Frøken Vårslapp, Bilete 5: Frøken Eg-vil-vera-med, Frøknene Erteblom i bilete nr.6 , Shabby Chic-jentene på bilete nummer 8 og Frøknene Snakkesaleg på bilete nr. 9. Eg anbefalar å klikka på biletet og sjå dei i "close-up" :)





Dei som etter ein fest (den ser de verknaden på på frøknene Shabby Chic ) og ei kåring fekk vere med i konkurransen er to frøkner som eg ikkje klarte skilja. Dei er ikkje ekslusive, men trass alt, framleis ganske eksotiske:

Vår kandidat, frå drivhuset på kjøkenet - TADA! : Frøknene Solsikkefrø

7 kommentarer:

  1. thihi!
    fiiine frøknene :D Flott at du er med :)

    SvarSlett
  2. Stilig,og ikke minst artig innlegg!!

    Lykke til i konkurransen, har meldt meg på selv idag men ikke satt inn i bloggen enda. Skulle ønska du kunne tatt med kameraet ditt og tatt bildene, du er rå på det med bilder;)))

    GundaM

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte bilder! Ja her spirer og gror det!
    Lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  4. Heeei igjen ! :-)
    Artig !
    Sånne ting har jeg ingen planer om å prøve meg på lenger... Først blir de lange og så blir de hvite og til slutt så takker de for seg og går tilbake til naturen, for å si det sånn. Skulle ønske man kunns kjøpe seg grønne fingere !
    Blomstene jeg " fikk " av Finn,ja... Jeg visste ikke hva det var selv, jeg - så jeg måtte jo spørre. SVIBLER, sa a ! Er DET mulig, da - jeg har da sett svibler før...Hm, sikkert mange forskjellige slag.
    Hygg deg utover uka.

    SvarSlett
  5. Å, kjære vene! Driv du med slikt også! (Eg berre skryt av at eg skal...) Imponerande! Og alle dei dere damene er jo VEL kvalifiserte!

    SvarSlett
  6. Hihii, her var det da mange flotte kandidater! Jeg hadde nok mest sansen for Frøken Vårslapp, men det skydes kanskje at jeg kan best identifisere meg med henne akkura nå... Lykke til i konkurransen, og takk for et herlig innlegg!

    SvarSlett
  7. Du å du...så herlig innlegg...
    Så fine assosiasjoner...

    Ja her sitter jeg helt utkjørt vettu...Ha en fin dag videre...Jeg vet trening er bra...men vanskelig å komme igang.
    Nina

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.