torsdag 3. desember 2009

3. desember - dekorasjonskveld

I går kveld var eg og jentungen på dekorsjonskveld i gartneriet til mor mi. Det var ope for alle, men me var få som fann vegen denne kvelden. Overraskelsen var energien og kreativiteten jentungen la for dagen. Inga hjelp ville ho der ho stilsikkert pynta til jul...





Ho ville på inga måte høyre snakk om "less is more" og andre gode råd frå ei mor som tykte raud, gull og lilla på ein gong kanskje var i mesta laget...men no er nok ho meir 2009 enn mora....

4 kommentarer:

  1. Så koselig! Det var en fin ting å gjøre nå i adventstiden.

    Ha en fin kveld videre
    klem, I

    SvarSlett
  2. Herlig! Ser hun står i dyp konsentrasjon ;o)
    Unger er flinke med farger... de er ikke så opptatt av hva som passer seg, så ofte blir det friske resultater ;o)
    En koselig ting å gjøre sammen nå før jul!
    Klem J.
    Ps : Får vi se mammaen sin krans også?? ;o)

    SvarSlett
  3. Wow, ivrig liten dame i full produksjon. Tror ikke jeg har tittet innom deg før. Masse inspirasjon - jeg skal deffinitivt prøve meg på slike mosehjerter!

    Nyt torsdagen - det som er igjen av den!

    Mvh
    Catherine A.

    SvarSlett
  4. Stilig, ho har nok nokon å arve på...
    Kjekt med slike felles prosjekt ;-)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.