onsdag 16. desember 2009

Pakkelappane..



Det var nokre som lurte på om desse "pakkelappane" mine var ekte peparkaker og ja, det er dei. Eg hadde og tenkt å skrive navnet til mottakaren på dei med iceing, men det vart litt for smått. Løysinga då er å skrive rett på pakka sidan eg brukar gråpapir til å pakke inn med. Det funkar som ei kula.

Dekorativt og velduftande....



...ellers så kjenner eg at det snørar seg litt til...ja. Alle gåvene er i hus, men huset i seg sjølv er eit anna kapittel....

6 kommentarer:

  1. Blås i huset ;o), hoho..
    Nissen bryr seg ikke om hybelkaniner, så lenge grøten står klar ;o)
    Liker virkelig pakkeløsningen din....
    Her ventes middagsgjester hvert øyeblikk.. I dag har jeg vært skikkelig husmor og laget kjøttkaker ;o)
    Klem til deg. J.

    SvarSlett
  2. SÅ fine pakker!! Virkelig julete julegåver!!
    Ha en god dag!! Klem!

    SvarSlett
  3. En runde med støvsugeren, rotet inn i skapet og noen skåler med grønnsåpe... Og å sette fram julepynten... det trenger ikke ta mer enn en halvtime. Det vil si : om en time kan du være ferdig med alt ! :-)
    Jeg snakker av erfaring :-)

    SvarSlett
  4. Eller må jeg jo si at pakkelappene var en strålende ide !

    SvarSlett
  5. Hei og takk for komentar på bloggen. Var kjekt å læra å laga kromkaker, og greit å få erfaringar frå ei som har gjort det mange, mange gongar. Bortsett fra dette, har eg ikkje bakt ei kaka, men eg skal til vestlandet i jula, så då ser eg igjenn kromkakene og dei seks andre slaga hos bestemor.

    Men neste år skal eg stjela din ide, med pepperkake til merkelappar, stilig.

    Mykje fint på bloggen din :)
    Oddbjørg

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.