torsdag 14. april 2011

Dagdrøymerier...

 
http://www.rexton.se/       http://residencehousedesign.com/search/hartley+botanic+greenhouse

 
http://www.glassgardens.net/          http://www.bhg.com/home-improvement/outdoor/shed-playhouse/potting-sheds-and-greenhouses/

http://www.instructables.com/id/Build-a-SeedHouseMiniGreenhouse/

Da è faktisk heilt nytt, da at eg kunne tenkt meg eit drivhus. Eg er ikkje noka drivhusdame eigentleg. Har nokre romantiske minner frå dei fyrste spede drivhusa til foreldra mine. Det var eit vindauga med karm som var sett ned på bakken. Opna ein vindauga, opna ein drivhuset. I minna mine er desse drivhusglasa fulle av jordbær og pissemaur...da ein kan kalla skrekkblanda fryd..

Men so tippa eg 40 og plutseleg måtte eg og ha meg eit drivhus. Me har ein stad i hagen som kunne egna seg til slikt, men akkurat det arealet er mannens domene. Der spelar han fotball to gonger i året og den bød'n er derfor freda for all framtid.


Det eg då står att med er ein vegg. Alternativet vert då eit vegglent drivhus. Av slike fins det mange forskjellige, men ingen eg med handa på hjarta kan sei eg tykkjer er smellflotte. For det må det jo vere når eg fyrst skal ha eit. Smellflott!

Eg har fått lov på ein del gamle vindauge. Håpet er å kunne byggje eit vegglent drivhus av dei. Men om det er mogeleg veit eg ikkje enno. men den som intet våger, intet vinner..so no leitar eg etter inspirasjon på nettet...

http://www.gabrielash.com/products/the-baby-vinehouse.html

http://buildingblocksintupelo.wordpress.com/2009/01/08/look-at-these-more-greenhouses/

Her ser de eit drivhus som er laga av gamle vindauge. Litt vaklevore, men også litt flott. Kanskje noko i denne duren er mogeleg?

Ulempa med glas er at dei står i fare kvar gong ungane spelar noko som helst ute i hagen. Tilgongen på slike gamle glas kan også fort turka inn. Likavel er det noko billeg og flyktig med plastikk eller plater. Fornuften seier ja, hjarta seier nei!


http://www.home-garden-greenhouse.co.uk/b-garden-greenhouse-b-rhs-greenhouses-c-36_40/the-rosemoor-assembled-free-staging-shelving-p-257

Ei dame som har klart å byggje eit veksthus av gamle vindauge, nesten heilt aleine, er Laila i Lailas lille rede, alt om det kan de lese her  Dette står det respekt av!

Så får vi sjå kva eg får til... kanskje i år, kanskje til neste år... da gjeld å ha perspektiv på ting...

6 kommentarer:

  1. Jeg er heller ikke et drivhusmenneske....men fikk de gamle vinduene til vår grendeskole, så da ble det bygging. Ser for meg noe idylliske greier...så vi får se hva det blir;)
    Deilige inspirasjonsbilder fra deg i alle fall.
    Ps. Det ble MYE tomater forrige år hos meg. Selv med drivhus uten dør. Den håper jeg kommer på plass i år. Ha en fin dag.
    Marte

    SvarSlett
  2. Forstår godt at du ønsker deg drivhus:) Jeg har ønsket meg et i mange år. Nå har mannen lovet å lage et til meg, men vi diskuterer stadid hvor det skal stå og hvordan det skal se ut. Jeg ønsker meg et kombinert lysthus/drivhus, helst ett som er isolert i ene delen, slik at det kan brukes vinterstid. Har sett på mange feridge byggesett på internett, de jeg liker er selvfølgelig dyre. Blir nok en sluttsum på rundt 100.000 eller mer. Får håpe det står ferdig før vinteren hos oss begge:)

    SvarSlett
  3. Akk...drømmen er et drivhus. Det har det vært i mange år for min del. Vi hadde også et drivhus av vinduer da jeg var liten. Det kan bli riktig så pent det også. Dessverre er hagen vår lite egnet til et drivhus, så hjemme hos oss er vinduskarmen og en velfylt urtehage erstatningen. Men en vakker dag...blir det min tur til å oppfylle drømmen. Lykke til!

    SvarSlett
  4. Lykke til! Jeg har fått pappa til å spare på de gamle vinduer fra mitt "drømmehus" sånn i tilfelle vi bosetter oss der en gang. Da kan vi bygge drivhus av dem. Jeg har overhodet ikke grønne fingre, men konseptet matauk tiltaler meg veldig!

    Catje

    SvarSlett
  5. Dette ønsket deler jeg med deg. Dessverre har vi ikke plass til slikt.

    Flotte bilder!

    SvarSlett
  6. Deler definitivt drømmen din! Har ønsket meg drivhus i mange år! Men jeg tror kanskje det er mest fordi det er så utrolig dekorativt i en fin hage(forutsett at drivhuset er fint) og fordi det hadde vært så ufattelig koselig å sitte der og nyte livet. Hagen har jeg, det er bare pengene det står på...Lykke til!
    Ingvild

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.