torsdag 22. desember 2011

Bakedagen...

I dag vart den store kjøkkendagen. Til venninegåver vert det i år eksklusiv bakst. Og med eksklusiv meiner oppskrifter som innheld skålding(smutting) av mandlar. Her snakkar me verdifulle kaker, sidan eg har brukt det mest verdifulle eg har, tid....

 
 

Vaniljekrinsane hadde tatt litt for mykje "møllers tran", men om forma var i største laget, var smaken framleis god. Peparkakehuset er klar til pynting i morgon ( ja veit me er litt seine) so no legg kjøkkenskrivaren ned sleiva og tek kveld.

God vetle-vetle julaftan!

3 kommentarer:

  1. Mange fiiiine Bilder her, jeg likte meg godt på denne bloggen;)

    SvarSlett
  2. Så veeeldig godt ut,nam nam.
    God jul. Mona.

    SvarSlett
  3. må bare beundre din energi.. så flink du har vært !

    takker for besøk og gode ord hos meg .. og ønsker deg og dine er deilig og fredfylt jul.

    god klæm fra mæ : )

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.