torsdag 22. mars 2012

...humle...

Jula er no ein ting. Den kjem ofte litt fort på kjerringa. Men påska, den tek innersvingen på meg uansett kor sein den er. I år er den tidleg og det seier vel alt.

 

So mens eg prøver å gjere meg påskeklar, spirar nysåingane so flott i pluggboksane sine. Utan om ein. Holmla...eller Humle som det kanskje heite på fint. Eg fann ein frøpåse med ei slags homlefrø og vart so veldig, veldig glad.

 

Men den vil ikkje spire. Så då lurar eg på om det fins nokre hagegale eller hageglade som kan gje meg litt råd om kvar eg får tak i slikt frø...og evt. om eg har gjort noko gale for å ende opp utan ein einaste spire...

...eg vert veldig glad for tilbakemelding på homle/humle problemet mitt...

8 kommentarer:

  1. Eg veit ikkje noko om frøsåing av humle, men det eg veit er at den er veldig lett å ta stiklingar av! Kjenner du nokon som har den i hagen? Spør om du kan få ein liten rotbit no om våren, det er det lettaste av alt. Elles kan du klippe stiklingar litt seinare på våren og sette i potter, dei rotar seg ganske fort.

    Eg har gullhumle, du kan få ein rotbit av den om du vil. Elles skal eg hente vanlig grøn frå foreldra mine i år. Dei har rikelig å ta av, så eg kan godt ta ein bit til deg også. Hvis du ikkje finn noko nærmare deg, då.

    SvarSlett
  2. kan dessverre ikkje hjelpe.. bare ønske deg lykke til og og en fin dag : )

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder du viser! Jeg kan desverre heller ikke hjelpe deg med frø-spørsmålet ditt.

    Ønsker deg en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  4. Har du prøvd arkeolog måten? Altså børste forsiktig vekk litt og litt jord og sett etter? :)) Kan desverre ikke hjelpe deg, har overhode ikke grønne fingre. En fin fin kveld til deg, klem fra Agnete

    SvarSlett
  5. Humlefrø har jeg ikke vært borte i, men jeg har vært overmannet av humle på ville veger, så kanskje var det en mening med at frøene ikke spirer?

    NYDELIGE bilder, ble helt forelsket i dem!

    Fin fredag til deg:)

    SvarSlett
  6. Det er riktig som Elisa sier...du må ha en avlegger. Finn noen som har humle i hagen,og snik til deg en avlegger,blomster skal deles. det vet alle som har hage.
    Nydelige bilder :-)
    Nyt våren

    SvarSlett
  7. Шикарные фото!

    SvarSlett
  8. Husk på at Humle er særbo, det vil sei at det er både hannplanter og hoplanter, Det er hoplanta som har de fine konglene.


    Du må ha både ho og hannplante for å få spiredyktig frø.
    Eg vet jo ikkje kor du har fått tak i frø.

    Noen ganger kan det hjelpe å ha potta du har sådd i , i kjøleskapet et par uker, og så prøve igjen, la potta stå vekselsvis kaldt og varmere. for å oppheve vinterkvilen i frøet.

    Det er nokk lettere viss du kan få ein rotbit av noen.

    Klem fra meg ,

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.