søndag 6. mai 2012

..motlys...

og aldeles ikkje motlaus...

 
 

I dag stengjer "Motlys"-tevlinga til øyeblikket.net  

 


Eg likar veldig godt å fotografere i motlys og vil difor gjerne vere med. Eg har sett dei andre kandidatane og det er ei samling usedvanleg flotte kunstverk der. De må klikka deko inn og sjå. Motlys kan laga magi...

 
 

Eg har halde meg unna bilder av folk fordi ting må haldast litt anonymt her ei stund til i allefall....eg kan heller ikkje fatte meg i kortheit så har kom det ei røys med kandidata.... Snart må eg velje ein...



..eg er heilt håplaus på slikt...skal eg ta det nyaste?,..eller kanskje det løgnaste?, eller paradiseplene som eg likar så godt?...Time vill sjow.... so dei seie her på bygda.... :D ..takk for innspel...eg går med da nyaste frå glashuset i dag...nr. 1

9 kommentarer:

  1. For noe flotte bilder du tar. Ble helt betatt av alle de fine rosene.

    Takk for hyggelig hilsen på bloggen min.
    Legger meg til som følger av bloggen din.

    Ha en fortsatt fin søndagskveld :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Ikke rart du sliter med å velge, med så mange fine motlys-bilder!
    Min favoritt er det øverste til venstre...
    Lykke til både med valget og i konkurransen :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Vakkert, vakkert...

    God søndagskveld!!

    SvarSlett
  4. Vakkert...

    Ha en fin kveld..

    Britt

    SvarSlett
  5. Finefine motlysbilder, særlig nr. 1 og 7 :)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Veldig mange utrolig flotte bilder, bra!
    Men dessverre må du velge ett bilde, det står i reglene våre.
    Gjør det så fort som mulig for at bidraget til skal bli godkjent.

    Hilsen fra Øyeblikkjentene

    SvarSlett
  7. Så mange nydelege, stemningsfulle bilder. Hadde mange favoritter eg her.
    Flink du er!
    Klem frå Mari

    SvarSlett
  8. Skjønner godt du har problemer med å velge, det var ikke lett for meg heller. He he. Men 2, 7,8 og tolv, var kanskje litt utenom vanlige bloggbilder? Nei det var umulig å velge... Lykke til. Følg magefølelsen din.. Det stemmer som regel..

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.