lørdag 17. november 2012

Nåke bra og nåke tåssje..

 

I går fekk eg dei nye stolane, eg likte dei og dei funka fint. No manglar eg berre å få montert lampane, og for husfredens skuld,treng eg då ein elektrikar. Så me får snakkast nokre år fram i tid og nokre K seinare.. :D
Neidå, håpar det er fort gjort.

Og så knuste eg favorittobjektivet mitt i dag. Då måtte eg grina litt, i allefall litt inni meg. Kamera og det eina objektive er forsikra..me hadde gløymt dette...so no er det berre å stikka neven djupt i lommo og håpa da kjem opp store lappa so eg kan kjøpa meg eitt nytt....

og so va eg i bydn og snopa med litt nips..lysestaken har eg sett rundomkring og eg likar denne varianten fordi ein kan samla allslags fint i den...eller rasj som det lett vert.. ein plass å leggja rot i...

God laurdag!

7 kommentarer:

  1. Så fine stoler. Ble vakre vinterbilder. Ser ut som det snør. Her i sør pøser regnet ned. God lørdagskveld. D

    SvarSlett
  2. Uffa då! Trasig med objektet då... Men fole fint resten då!!
    Og du og du så fin den lysestaken er.

    God helg vidare :-)

    SvarSlett
  3. Å, fine stoler og lysestake ... men isj og usj med kameralinse. Hadde vært lov å grine høyt også.
    Uansett, fin helg videre :)

    SvarSlett
  4. Å nei... så kjipt!
    Nydelige stoler iallefall :)
    Den lysestaken har jeg også.
    Tente lys er så herlig nå...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Hei!

    Så fin blogg!!
    Har akkurat trukket lodd i Gi vekk'n, den boka var FIN:-)

    Og så fin Labben er... sukk, minner jeg på at jeg også har lyst på kanin igjen. Kanskje til våren?

    Gleder meg til å følge deg videre, håper du har en deilig søndag:-)


    Klem, Rosa

    SvarSlett
  6. Hei igjen,
    Her kommer et lite teknisk spørsmål fra meg: Hvordan får du bilder til å stå ved siden av hverandre i et innlegg? Ser at du ofte viser bildene på den måten, og jeg synes det er så fint. Problemet er at når jeg prøver å sette bilder inn på innleggssiden, spretter de rundt og nekter å plassere seg der jeg vil ha dem. Grr. Løsningen hitil har vært å lage bildekolasjer i Photoshop eller picasa, men det tar litt mye tid synes jeg.
    Blir veldig takknemlig for svar :)

    SvarSlett
  7. Så dumt med objektet - men så lenge det ikkje går liv tenkjer no eg. Likar godt stilen din ja:)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.