søndag 16. desember 2012

Når galskapen tek øve...


Når eg har kjørt meg litt ned på felgen slik reint økonomisk, har eg eit trekk som skremmer mannen i huset på flat mark. I staden for å gjere det fornuftiga, nemleg å gira ned på forbruket, so gjer eg da motsette. No har aldri dette gje noko rett gale, men da tek jo litt lengre tid å kome i balanse att ette ein slik raptus, da seie jo seg sjølv.


Når da gjeld arbeid so har eg da litt slik og. Har eg mykje å gjera so må eg finna på ti nye ting eg skal gjera i tillegg, liksom for å balansera galskapen. So eg har ikkje fått gjere det eg skal før jul, men eg har gjort mykje eg ikkje skulle gjere. Eg har som tidlegare nevnt laga sylta appelsinskal og baka litt av kvart å putta dei inn i. Som desse biscottiane med rom og marsipan og sylta appelsinskal sjølvsagt. Heilt utruleg gode og heilt utruleg unødvendige...

11 kommentarer:

  1. Dæven for noen fine bilder!! Absolutt helt nydelige!!
    Hehe, ellers ett godt tips, skal huskes til neste gang ;)
    Det har visst med å balle på seg når man har mye å gjøre ;)Lykke til med innspurten ;)

    Ha en fin søndag!
    Klem

    SvarSlett
  2. UFFA DÅ
    KJENNER MEG LITT IGJENN HER NO:))
    VI FÅR GJØRE DE BESTE VI KANN
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  3. haha.. kjenne meg sååå igjenn... fiiiine bilder!!! :) du e sååå flink!!
    klems Diana.

    SvarSlett
  4. Veldig morsomt!! Ja, hva finner man ikke på i disse adventstider ;)
    Fin blogg!(jeg har også laget Biscotti, ikke helt unødvendig for de er så gode...hehe)

    Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. Har lagt meg til som følger hos deg....for du skriver så morsomt ;)
      Kommer garantert tilbake med bloggen min en vakker dag ;)

      Slett
  5. Likar litt galskap eg....:-)
    Nydelege bileter!

    SvarSlett
  6. Kjenner meg igjen ...kreativ ADHD. Så må jeg vel også erkjenne at hvis det ikke hadde vært for min bedre halvdel, hadde jeg vært å se på Luksusfellen for lenge siden :)
    Ellers må jeg si at du nesten har overgått deg selv denne gangen ... fantastiske bilder som nesten er til å spise opp :)

    SvarSlett
  7. Innimellom alt det nødvendige er det viktig å ta seg tid til noko heilt unødvendig også!!
    Nydelege bilete!

    Du er god!

    Adventsklem

    SvarSlett
  8. Litt galskap gjør livet mer morsomt.
    Ønsker deg en strålende dag.
    Klem

    SvarSlett
  9. Wow! Så utrolig flotte bilder !! Herlig jule stemning !

    SvarSlett
  10. Du er berre super! Artig, underhaldande og så gjenkjennelig! Flotte bilder! Ser at eg ikkje får prioritert så mykje tid til å besøke andre bloggarar no i førjuls-kavet og -kosen! Så eg benytter sjansen til å ønske deg ei God Jul! Berre slik i tilfelle eg ikkje rekk innom bloggverdenen ein gong til før Jul...
    I dag har vi hatt Juleverkstad her i huset- småen oppførte seg eksemplarisk og rørte eit morshjerte. Dei to eldste derimot (som ein kansje skulle kunne forvente litt meir i frå?) var mest opptatt av å småkjekle seg imellom- Dei bidrog ikkje akkurat til å skape Julestemning kan ein vel seie...minner meg litt på tvillingsøstrene i Julekalenderen på NRK-eller er det kansje slik som ein ikkje skal uttale seg om her i Blogglandia?!
    Eg berre spør...
    God Jul!
    Klem frå Monica

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.