mandag 28. januar 2013

Status quo

 

Ikkje so mykje nytt under den enno ikkje igjenkomne sola. Tidleg vinter er ventetid. Venting på sol, kapital og energi. Kanskje lurt å liggje litt i dvale før våren kjem, for då er det ikkje måte på planar og idear som sprett fram for både ute og inne. Når ein er stranda i eige hus som eg er  no, så er det no ikkje så mykje ein kan får gjort likavel. Eit par nettbutikka har no fått kjørt seg litt :D, men ellers er det stilla som rår.....litt til...

..og sjølvsagt etter å ha lest litt om kva som kjenneteiknar gode bloggar, som at ein bør ha noko veti å skriva om og at trenden no er enorme bilder på lang lang rekkje kan me vel konkludere med at våren min bør nok koma relativt snart :D

4 kommentarer:

  1. Jeg syns ikke du skal bry deg om hva som er moderne i blogg-verdenen eller ikke. Bloggen din er et kyss mot øyet :-) Og hvis du er i vente-modus nå, ser det ut som du har vakre omgivelser å vente i:)
    Det må jo være et pluss!!!

    Nyt din vakre bilder og det landskap du befinner deg i :-)

    SvarSlett
  2. Vakre lyse Bilder!
    Synes du har en veldig koselig stil!!
    Ønsker deg en NydeligFlott start på uka!!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  3. :) du skriver så morsomt så jeg blir glad å lese her inne hos deg!
    Syns måten du setter opp bildene på er veldig fint!!!
    Enig at våren bør komme snart ;)

    Anita

    SvarSlett
  4. Et av dagens høydepunkt å være innom hos deg. D

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.