mandag 11. mars 2013

Ein dag i glashuset


I går for resten av familien på ski og øvelet meg te livet i drivhuset. Bortsett frå at det er litt einsamt der ein heil dag, kan eg vel ellers ikkje klaga. Da spøkje litt for framtida til blomane der ute sidan me skriv minus 14 grader om natta og den kulda er det litt vanskeleg å halde ute i eit uisolert hus. Heldigvis kjem sola om morgonen og varmar rikeleg.


Uansett må ein sei seg takknemleg kvar dag sola skin og varmar litt i bakken.
God mandag!

12 kommentarer:

  1. Åh kunne også godt bruge noget sol. Vi har nærmest snestorm, og i sidste uge havde vi endda 8 varmegrader. Så er der jo godt jeg kan nyde billeder fra dit skønne glashus. :-)
    God mandag
    Klem
    Birgitte

    SvarSlett
  2. Har vært en nydelig vinter her vest med mye sol - da ser man raskt frem mot vårlige inspirasjonskilder;o))) Så heldig du er som har dette glasshuset! Da kan man jo ta våren litt på forskudd!
    Liker veldig godt bildene dine. Den sarte grønnfargen er virkelig god for øyet nå i mars.Elsker den rosa skåla:o))))
    Ha en flott uke!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  3. Så fin, ny blogg jeg fant gjennom signepling!!! Jeg legger meg sporenstreks til som følger!
    Har bare scrollet meg litt nedover her, men jeg óg vil ha et sånt glasshus!

    Ha en fin mandag!
    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  4. Vi kan godt få det litt varmere :)
    Heldige deg som har et sånt glasshus, jeg skulle gjerne hatt!!

    Klem

    SvarSlett
  5. Heisann, i dag tror jeg at jeg fikk svar på noe jeg har lurt litt på. Bloggen din minner nemlig slik om en blogg jeg fulgte tidligere, men den ble stengt.

    Så i dag mens jeg satt her og scrollet meg nedover inspirert av Signe Pling, skrev du plutselig om en stengt blogg. Aha, tenkte jeg, slik er det, to blogger med samme opphav, eller?

    Anyway, bloggen din er en av mine absolutte favoritter:) Fin ny uke til deg:)

    SvarSlett
  6. Så herlige bilder- fulle av vår;) Drømmer om et slikt glasshus jeg også- en veeldig vakker dag;) Masse rekreasjon i alt som er grønt. Så fin den hylla var under her;)

    SvarSlett
  7. FOr en utrolig flott blogg du har! Og utrolig masse fine bilder :)
    Jeg må nok legge meg til som følger her!

    Ha en fin dag
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder! VAkkert!

    Takk for fine tanker på skapblogger - innlegget! Skikkelig masse respons og så kos at du tok deg tid til å dele dine tanker :)

    Fabelaktig mandag og start på uken <3
    klemklem

    SvarSlett
  9. Svar på spm ditt inne hos meg:
    Stolene jeg har er stoffstoler ja, de er polstret og trukket med stoffet Hallingdal.

    Nå jobber jeg i Lilleborg Profesjonell, renholdsprodukter har jeg full tilgang til. Jeg impregnerte stolene før bruk med samme typ impregnering som man gjør på kinoer og flyseter. Dette er ikke tilgjengelig for gjengs kunde, så jeg er heldig der. Vi har ennå ikke sølt på de og de er like fine ennå. Jeg går over de med fuktig mikrofiberklut innimellom, men de er så fine og reine at det trengs egentlig ikke. Når den tid kommer så kommer jeg til å vaske de med en tepperensemaskin.

    Jeg elsker stolene om mulig enda mer enn før jeg fikk de, de var enda finere i virkeligheten og stoffet er ganske bestandig og lekkert.

    Hadde vi hatt barn hadde jeg ikke kjøpt disse, men da vi venter enda 3 -4 år med småtroll syns jeg det er verdt det enn så lenge.

    klemklem

    SvarSlett
  10. For noen fantastisk nydelige og inspirerende bilder! DEILIG blogg, jeg er herved fast følger:-)))

    Håper du har hatt en superfin mandag, her er det sofa, te og "71 grader nord" som gjelder:-)

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett
  11. Så flott blogg du har. Nydelige bilder.
    Her må jeg henge på :)
    Klem,Anette

    SvarSlett
  12. For et HÆÆÆRLIG glasshus! Et slikt skulle jeg gjerne hatt, men jeg får heller nyte naboens så lenge vi bor slik vi gjør :)
    Jeg følger deg videre på ferden, glad for å ha funnet slik nydelig inspirasjon!

    Ha en videre strålende dag!

    Klem :)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.