lørdag 19. oktober 2013

Interiørmessa i sø byd'n


I dag kara me oss te byd'n og fekk eit glimt av interiørmessa i Greighallen
Da va mykje folk og eg vart fort litt svett
Mykje fint
men ikkje noko
overraskande
eller sjokkerande
eller for den saks skuld provoserande
men da skulle da kanskje ikkje vera
da e vel kunsten so skal vera da
ikkje interiøret...

eg vart no likavel inspirert
og for sporenstreks og kjøpte meg
nokre plantar til..

Øve her ser de Mo då me kom heimatt
te da trygga og da
kjente..



4 kommentarer:

  1. Nydeleg bilete!

    Var på Kunst og handverkmesse i dag. MASSE fint, men klarte kome heim utan noko nytt.
    Godt gjort eigentleg :-)

    -god helg-

    SvarSlett
  2. Ganske så enig med deg,blei litt masse folk så måtte vært godt å gå der med litt mindre folk rundt:)
    Ein fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Ja, eg var litt skuffa i år. Eg likar Kähler, men ALLE standane trengte vel ikkje ha det?? Litt lite nytt og inspirerande...litt skuffa.

    Men sjølvsagt kjekt å gå der og sjå alt det fine. Svetta eg og, mykje folk og varmt.

    Fin søndag til deg!

    Klem frå Solveig HH

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde fra vakre Mo!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.