mandag 6. oktober 2008

Me prøver igjen - Frøken Høstblad 2008

Sidan biletet eg fyrst la ut, ikkje gjekk gjennom nålauga :) eller for å være ærleg, det var litt på sidelinja. Då tenkje eg at eg gjer det slik. Eg legg ut nokre haust/bladbilete frå den innhaldsrike harddisken og let Anne på Moseplassen velge ut eit, ...om nokon av dei skulle passe inn i temaet. Slik eg no har forstått det bør det være blad involvert. (Frøken Høstblad...seier seg jo eigentleg sjølv..hehe)

Samtidig kan me la dette være eit innlegg om hausten...... (klikk på bileta for å sjå dei i full størrelse)

Her har Frk. Bjørkeblad gått i fella for å sei det slik.

Dette er er nok berre eit haustbilete.


Kva denne frøkna heiter er eg usikker på, kan det være Frk. Svartsurbærblad?


Her er nok frøknena litt fortvila over å vere dei siste som er att på festen...............


Frk. Raudlettblad svevar over jorda.....


Her kan eg likegodt vere æreleg og sei at soppen nok var hovedmotivet. Men frøknena er no meir enn veggpynt.


Dette er kanskje ikkje det vakraste biletet eg har. Likefullt er det haust. Frøken Tomatblad har nok sett betre tider.


Dette er vel eigentleg ikkje eit-blads-bilete, men me kan vel kanskje sei at Frk. Eikeblad har ein rikhaldig familie :)

5 kommentarer:

  1. Fine bilder av deg:-))Søt sopp og kult bilde av tomatbladene ja.

    :-))

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar.
    Nydelige bilder av sønnen. Jeg elsker jo høsten da.

    Klem

    SvarSlett
  3. Masse flotte bilder, men fall pladask for spindelvev bildet:0)

    SvarSlett
  4. Så fine bilder du viser. Høsten er en fargerik og fin årstid!

    SvarSlett
  5. Jøsses så masse flotte kandidater da! Så hyggelig at jeg kan velge da :D Må nok tenke litt på den!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.