onsdag 31. desember 2008

Endeleg kom jula...ute...

8 kommentarer:

  1. ..oi..eg kjem..snø vil eg ha...jeg ble så glad i bloggen din med det samme jeg så den..ante vel en flott dame bak...jeg har snust opp sånne før..så jeg ser tegnene...

    Kos deg med snø og avskjeden med 2008....

    SvarSlett
  2. Hei, Nå har eg skamkosa meg i bloggen din. Du tar dei vakraste bilete, du skriv på nydeleg nynorsk, og det er super stemning her!! Nå skal eg berre ynskja deg eit fortreffeleg flott 2009 før eg steller i stand til fest sjølv :) Godt nyttår!!!

    SvarSlett
  3. Det var på tide ! :-)Vil du ha litt mer så bare kom hit å hent så mye du vil !!!

    SvarSlett
  4. Jeg skal nok snike meg inn her, selv om jeg ikke kan invitere til besøk tilbake lenger....;) Men du verden, jeg digger bloggen din, bildene, og ikke minst tekstene dine, lange eller korte, også kan det ha noe med kjemien....daaa?!?!?!?
    Likte innlegget ditt under, og kan signere me deg:))
    Måtte det beste treffe deg på alle måter i 2009!!!!!
    Stor klem:)

    SvarSlett
  5. Det snør her og:-))))) Godt nytt år!!

    Klem:)

    SvarSlett
  6. Du har ein nydeleg blogg!
    Måtte du fortsette å spre glede med dei vakre bileta dine og den lune teksta. Godt nytt år!
    mvh sig (uten blogg, men som alikevel tørr å gå på besøk)

    SvarSlett
  7. Sidan eg ikkje kan ynskje deg MOLLY! god nytt år i bloggen din, så får eg gjere det her i tilfelle du dett innom ein dag. Ynskjer deg alt godt i året som kjem. At alt vert ei velsigning og at livet smilar til deg og dine!

    Klem
    Britt

    SvarSlett
  8. Tusen takk, Anonym! og eit rikt nyttår til deg også!

    Britt

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.