fredag 19. desember 2008

Julebord

og anna morro har gje føre seg i seine nattetima etter at eg og resten av familien ligg og drøymer om nyvaska hus, juletre og pakker, lukta av god mat.....zzz

Knapenålene er glad i leik og morro. Så snart folket er komne i seng er det på med sysmaskinslyset og full fart.

På sybordet har festen til tider utarta seg slik til dei grader at mange ville nok sagt at den var heilt ute av kontoll...

..men då grip stautare kara inn og ordnar opp...

..og anna tull frå ei som testar ut nytt kamera i natta sitt mulm og mørke....

2 kommentarer:

  1. Grattis med nytt kamera ;-} det er altid moro med nytt fotoutstyr...Ønsker meg et nytt et jeg også...det er vel bare å begynne å spare tenker jeg. Fredagsklem.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nytt kamera...åpna julegåve allereie???? Knappenålene er supersøte..og litt av nokre førjulsfestara...men dei stikk vel av så snart det er blitt lyst vil eg tru...
    her er den stoooore vaskedagen starta..med at mor sjøl sitt i sofaen og drikk kaffe og bloggar,,,bra start!!! Som va på smalahovefest i går og augene og er smale i dag.....tanken va visst å opp tidlig å trena litt..så vaske og stulle hele dagen...ja ja...får vel fart i kaloriene straks eg begynner på vaske/ryddeprosjektet ....

    Nydlige bilder min venn...selv er kameraet levert inn i Åsane på verksted..uvisst kor lenge...noken hadde sølt neglelakkfjernar på det..og fekk ikkje opp batteriluka...ja.ja..tenåringsdøtre i hus..opptil flere.... Klem ;)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.