lørdag 3. januar 2009

No lavar snjoen ned..

og endeleg skal eg få meg nokre timar ute med kamera. Det einaste aberet er nok det at i dag er alt gjøymd djupt under snjoen og motiva må leitast fram. I dag vert det mandomsprøven for objektivet mitt. Det strevar med kontaktproblemer og vil verte returnert om det ikkje skjerpar seg..bokstavleg talt....

So no trer eg av to vekers kjøkkenteneste og seglar avgårde i stille snjoverd... de får kosa deko med eit litt eldre bilete frå samlinga mi i mellomtida...

4 kommentarer:

  1. Det er alltid så mange vakre bilder her inne!! Og lyset som kommer med snøen er så klart og fint. La oss håpe du får sjansen til å fange noen vakre øyeblikk..

    Jeg vil så gjerne få takke deg for trivelige besøk og alltid ettertenksomme hilsner!!
    Jeg tenker alltid, hun kunne jeg hatt mange stimulerende og interessant samtaler med. En person med dybde..

    Håper 2009 blir et fantastisk år for deg!
    Varm klem Aina

    SvarSlett
  2. Se tillegg på 30 Des.

    Og ha en riktig GOD DAG!
    Aina

    SvarSlett
  3. Vakkert! Og så fint du har det i nærmiljøet. Godt å komme seg ut når det er så fint som nå:-)

    Fin lørdag til deg!

    SvarSlett
  4. ..ingen snjo...berre slaps i dag..og hagl...Ja bryllupsfesjå i dag ..vakkert...og syns guttane fortjener litt oppmerksomhet en slik dag..det er mellomstejenta sitt Nikon D40 kamera...jeg låner..det er det beste vi har...venter en bonus fra jobb i februar..og da blir det kamera kan du tru....hurraheiog hopp....

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.