fredag 14. august 2009

Høgt heng dei...



..og sure er dei...



Oppskrift henta frå matoppskrift.no:

Rognebærgelé med eple

2 liter rognebær, ca 1 kg
1/2 kg epler
7 1/2 dl vann
9 dl sukker
Skål bær og frukt godt. Skjer eplene i betar. Kok bær, frukt og vatn til mos. Sil massen og la den sta og renna av seg i 30 minutter. Mål opp safta og kok den opp. Strø over sukkeret under omrøring og kok ytterlegare 10-20 minuttar.
Ta ein geléprøve. Ta grytavekk fra varmen og la geleen avkjølast litt. Skum av. Hell geleen på glass og la den sta og stivna. Set på tette låk.

3 kommentarer:

  1. Takk for oppskrift ;o)
    Dette har jeg aldri smakt føt :o)

    God helg! J.

    SvarSlett
  2. dette så veldig lekekrt og godt ut, takk som deler oppskrift:) takk for skjønn kommentar inne hos meg. oppskrifta er fra et gammelt hjemmet som min svigermor hadde revet ut oppskriften fra... vet ikke hvilket nummer, men jeg kan prøve å finne det ut for deg om dete r ønskelig:) klem monica

    SvarSlett
  3. Kjære (fru) Britt!
    Ser på innlegget ditt her nedenfor datert den 12. aug. Den 12. aug. var på en ONSDAG! Hvordan ser da søndagsmiddagene dine ut?
    .....med rognebærgele på kanten?

    Imponert hilsen med vann i munnen :D

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.