mandag 12. oktober 2009

Hade på badet...

Det er lenge sidan eg kunne kalle meg ein interiørbloggar. Då eg starta trudde eg at eg var slik over gjennomsnittet interessert i interiør. Etter eit år i Blogglandia har eg kome fram til at eg er ein slaur.



So tenkte eg at eg var litt over gjennomsnittet opptatt av handarbeid. Etter eit år i Blogglandia har eg innsett at eg er ein treneve....



So tenkte eg at eg var sånn passe over gjennomsnittet opptatt av hage.....og enda opp med ti tusen grøne tommeltotta...



Me får blogga med den bærbare me har, har eg kome fram til, og i dag kjem turen for eit pikyrandes lite glimt av eit bad i endring. Eg er vorten glad i skåpa Liatorp frå Ikea og har eit på kjøkenet og eit på badet. Begge gjev eit musepust av det herskaplege i eit ellers så vanleg hus.



Det vart litt slappe bilder i kveld, men lyset var borte då eg endeleg fann fram kamera. Har eit større prosjekt på gong på begge bada...eit av praktiske årsaker, det andre reint forfengelege....
fortsetjinga følger...

7 kommentarer:

  1. Kva du er meir eller mindre gjennomsnittleg oppteken av vil og kan ikkje eg uttala meg om.... Men du tek nydlege, inspirerande bilder !! Så stå på !

    SvarSlett
  2. ..nei, nå må jeg riste deg hardt her!!
    En slaur er du ihvertfall ikke!
    Jeg storkoser meg med dine innlegg.. enten det er om blomster, sopp, vann, frost, likør, barn osv osv
    og litt interiør har du da virkelig også hostet opp! Det lille vi har sett gir mersmak!!!

    Vær den du er,
    du er deg - og godt er det!!

    God klem fra J.

    Ps : Tuuusen takk for gode ord til meg, det varmer laaangt inn i sjelen!

    SvarSlett
  3. jeg ELSKER iallefall å komme inn hit, bare fortsett å blogge på DIN måte du vennen!:)

    kos og klem,
    vibeke

    SvarSlett
  4. Ha..ha..nå måtte jeg smile i "skjegget"... Du har den fiiiiine bloggen&stoorkoser meg her..Fint å være opptatt av så mangt vet du:-))
    Skapet er suuuperfint!Har lyst på et sånt jeg også:-)
    Natti..natt&Klemm Randi

    SvarSlett
  5. For en fin blogg du har;) Utrolig vakre bilder og fin tekst;) Håper det er greit at jeg legger meg til som følger;)

    SvarSlett
  6. Skapet fra ikea er kjempefint, har lyst på et sånt selv. Har alltid tenkt på det som et stuemøbel, men å ha det på badet var slett ikke dumt!

    Moro å titte innom bloggen din, skikkelig mye spennende og flott å se på. Tror vi alle til tider føler oss litt trenevete og ti tommeltotter- aktige når vi titter innom alle bloggene. Det fins utrolig mye flott! Men er det ikke ofte sånn da, at alle andres ting ser mer spennende og pene ut? Det er iallefall min erfaring. Men husk, det viktigste er å være fornøyd selv! ; )

    Jeg synes du har mye spennende og flott på bloggen din må jeg si, og jeg gleder meg til å følge fortsettelsen på badet ditt! : )

    Ha ei fortsatt fin uke!

    Klem Hilde

    SvarSlett
  7. Liker bloggen din godt jeg i alla fall og fortsett med din egen stil du!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.