onsdag 28. oktober 2009

Siste rose for i år...



8 kommentarer:

  1. Så sart, så vakker, tenk så mye glede i noen få sammenvokste blader..Man blir takknemlig og glad i det naturen gir oss.

    God klem
    Aima

    SvarSlett
  2. ...så skjønn rose. Et fint minne om tiden som fløy så altfor fort forbi ;o)
    Sitter her, sånn passe full av bivirkninger etter sprøyten. Litt verk i kroppen, litt vondt armen, litt vondt i hodet. Dette overlever jeg, bare det ikke øker på, hehe. Er glad det er gjort ihvertfall!
    Takk for koselig hilsen til meg ;o)
    Natta.
    Klem J.

    SvarSlett
  3. Vakker er din siste rose for i år:))

    SvarSlett
  4. Nydelig rose...her står flere full av knopper, men de rekker nok ikke å blomstre tenker jeg ;)

    SvarSlett
  5. Nydelig. Godt at du tok den i hus og fotograferte den. Da værer den litt til og du fikk delt den med oss i tillegg.
    :-) Takk skal du ha.

    SvarSlett
  6. Hei!
    Dagane flyr- og no måtte eg fly innom deg! ..kom til å tenkja på deg og dalen då eg høyrde på nyhendene i dag!;) Høyrer Bergensarane står på "trappa" og vil leike!
    Nydelege biler av den siste rosa (eg må ha meg fleire rosetre!) og så flott med ramma med smykker på badet!

    SvarSlett
  7. Den siste..
    Berre ordet kan gjere ein deprimert...
    Men hurra, sjølv om det er mørkt og kaldt og lite ljos no desse dagar fram mot jol...
    Sola snur snart.. snart vår igjen, ikkje sant? ;-)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.