lørdag 10. april 2010

Ja eg veit det er vår..

..men koffor frys eg sånn?



I dag har eg vore i hagen i heile dag. Heilt herleg! Sjølv om det framleis ser ut som ein byggjeplass utanfor huset, er det fantastisk å sjå korleis vinteren må sleppe taket. Sola skin og skin. Kroskus og tulpanar kikkar opp or jorda.



Var ein liten tur på ein lokal loppemarknad men fann ingen store skattar. Einaste som var med heimatt av noko skrot vetlo ville ha med. Eg såg kor glad givaren var for å verte kvitt rukkelet, og no har me det i hus :)



Løye likavel, kor skrot for nokon kan vere gull for andre. Viseleg laga om ein tenkjer seg om.




No skal terassen vaskast og hagemøblane hentast frå vinterlageret. Å mai du skjønne milde eg kan nesten ikkje vente!

7 kommentarer:

  1. Du frys fordi du ikke har på deg nok klær! Gleden over at snøen er borte og blomstene titter frem gjør at all fornuft forsvinner og... Erfaring fra meg selv og vise ord fra min lille datter da jeg klaget at det var kaldt :-)

    SvarSlett
  2. Skjønn blanding av krukker - med fine og yndige stemorsplaneter..

    Hvis du er like frysepinn som meg - så vil du nok småfryse litt frem til juli, haha... :o)

    Godt våren er i gang i Modalen også nå :o)

    God dag til deg..

    Klem J.

    SvarSlett
  3. ..hoho.. stemorsplaneter - den var jo litt (ufrivillig) morsom :o)

    SvarSlett
  4. Å så herlige og vårlig det var her hos deg. NYDELIG det første bilde!! Ønsker deg en fortsatt flott helg. Klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Riktigt härliga vårbilder!

    kram Mia

    SvarSlett
  6. Flotte vårbilete..
    Eg kjøpte stemor i dag, men trur dei skal få bo i gangen i natt ;-)

    God vårhelg!

    SvarSlett
  7. Super!
    Flower and sun,i like it :)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.