søndag 27. juni 2010

Sumaren får fotfeste...



6 kommentarer:

  1. ja, det kan du si... håper foten står fast lenge...

    Nyt dagene, håper solen skinner på deg på alle måter :o)
    Klem J.

    SvarSlett
  2. Ja, er det ikke fint ?! Beste tida i året ! :-)

    SvarSlett
  3. Utrolig bra innlegget om ”Ein bloggar si tilståing” …. Du kan virkelig få sagt det :o) det er helt utrolig hvor fort man blir påvirket!!! Men tror nok kanskje vi hadde kjøpt både green gate og pip og andre ting, det er bare det at det er lettere å ”se” alle disse flotte tingene når man er innom blogger og at man kan kjøpe tingene på nettbutikker… Lettere å få tak i … Jeg kjøpte mine to første green gate kopper her om dagen og har fryktelig lyst på Pip! – men heldigvis sier lommeboka nei innimellom – men fristende ting finnes overalt :o) samtidig vil jeg jo ikke ha det samme som mange har, har jo lyst å ha en egen stil, men det er ikke så lett…

    Nydelige bilder alltid her hos deg, en fryd å titte innom deg :o) Ønsker deg en fortsatt fin kveld, og ha en flott ukestart, klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Deilig med sommer ja !! :-) Fine bilder!

    Klem

    SvarSlett
  5. Ja endelig, skulle bare ønske at vi fikk det litt mere varmt her på Vestlandet. Ønsker deg fortsatt flotte sommerdager.

    PS! likte det forrige innlegget ditt. Hilsen Lilli

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.