lørdag 23. oktober 2010

Ein kamp om plassen i sola..

Det er ikkje lett å leva opp til all verdas forventningar for tida. Ein skal lukkast på alle felt, og felta fins det mange av. I dag var det laurdag og "mor" skulle til pers.



Medan ungane var ute og leika i snjoen, fyrte eg opp i ovnen og la planar om kjekke stunder rundt kjøkkenbordet med glade barn, godt i stand, med epleraude kinn etter timar i akebrekko, tyggjande på enorme, heimelaga, ostehorn og brunbarta etter store koppar heimalaga kakao. Takksemda og kjærleiken til mor si skulle berre strøyma ut i rommet og fylle heimen med latter og harmoni... (kan eg ha sett det på ein svensk film eingong?)



Men då eg ropa dei inn med forventning i stemma, vart dei flakkande i blikket. "Eg likar ostehorn så godt at eg kunne tenkt meg å spara min" sa den eine. " Ja, dei ser kjempegode ut, men er litt..... mett" sa den andre. Sanninga var at nabomora eller nabofaren hadde kome fyrst i mål denne dagen, og hadde servert tomatsuppe og kakao med marshmallows UTE I AKEBAKKEN..... umogeleg å toppe det...

Om maten vart servert på PIP? Nei , berre for deg...berre for deg :)
God laurdag!

5 kommentarer:

  1. Og eg hadde takka tusen takk!
    For slik ei flott servering er eit sjeldant syn..
    Ja, det er vel som med alt anna her i verda, det er om å gjere å verte fyrst!

    SvarSlett
  2. godt med snille naboer da!! heldige barn :o)
    selv om jeg ser PIP hver gang jeg er på jobb, så blir jeg like fasinert hver gang du viser frem ditt... happy people :o) her har det dukket opp en mac siden sist - og jeg sitter og "knoter" og prøver meg frem. en ny verden! klem og god lørdag!

    SvarSlett
  3. Skulle gjerne smakt dine ostehorn & hjemlaga kakao jeg..:) Det må være et flott nabolag dere bor i;)
    PIP er bare så lekkert!!!
    God søndag til deg & dine ❤
    Smil & klem fra Jeanette:)

    SvarSlett
  4. Typisk! Dårlig gjort altså ;)

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder! Du har en kjempefin blogg:)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.