torsdag 24. februar 2011

Stuggu



10 kommentarer:

  1. Så flotte bilder. Tror jeg må skaffe meg en grein med kirsebærblomster, eller hva det er du har, fikk inspirasjon til å male et nytt bilde..til helga kanskje:)

    SvarSlett
  2. Såååå fint i stuggu og som vanlig ett godt sitat:-)
    Ha ein fin kveld:-)
    Linda

    SvarSlett
  3. Så deilig lys stue! Her er greinene fremdeles ute på trærne, men eg har det ppå planen ;)

    Koste meg med innlegget under, måtte lese det to og tre ganger ;) Godt formulert og bittersøttmorsomt ;)

    Her er det ikkje noe jubileum på gang enno, og eg var selvsagt altfor opprørsk ti å være russ.

    Flinkeste jenten i klassen ville heller gå yrkesskolen ;) Gjett om jeg angret når jeg tok studiekompetanse i voksen alder....akk ja, de ungdomstider...tenker det blir kjekt med jubileum eg. Litt misunnelig!

    God torsdagskveld til deg!

    SvarSlett
  4. Hærlig hvitt, lyst og harmonisk. Bildene dine er et nytelse for øyet mitt og balsam for sjelen...

    Fin kveill te dæ :)

    SvarSlett
  5. Vakre bilder, får sommerfølelse. Skulle ønske jeg kunne lære meg bedre billedredigering på min blogg, er superklønete. Blir inspirert til å kjøpe meg kirsebærgreiner og male noen av mine mange oppusingsprosjekt.
    Klem fra Mona

    SvarSlett
  6. Hei:)
    Flotte bilder

    Glemt å svare deg ang. sengetøyet:)

    Ja, det er fra ellos:) Kvaliteten er helt grei:)

    Ha en fin fredag:)

    W

    SvarSlett
  7. Så nydelege og vårlege bilder! Men i dag er her 8 varmegrader og litt sol, så første tekoppen har vore teken på verandaen...! For få dagar sidan var her minus 20... Ja det er eit spennande vêr vi har på Vestlandet (med STOR V alzo...)
    Go helg!! Eg skal nyte Sigrid Moldestad og Linda Eide i kveld :o))

    SvarSlett
  8. Saa herlig naar solen skinner inn i stuen som paa bildene dine her. Nydelig!
    God helg :)
    klem Nina

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.