fredag 27. mai 2011

Tusen takk!

For nominasjonen hjå dei flotte NIB-jentene til årets " InteriørBloggeOscars" på Glansdagane i Oslo  (sei i frå om eg er heilt på jordet ?)



Det kom heilt overraskande og kjennes ganske ufortent. Eg er veldig glad, og veldig takknemlig for å få vere her i denne "verda" og ikkje minst, å verte kjend med nye folk på ein kanskje litt uvanleg måte. Eg set uendeleg pris på deko som les og kommenterer hjå meg og kosar meg verre når eg loffar rundt i dette riket og ser kva de driv på med om dagane. Alle fine ord som de har lagt att i komentarfeltet her, er forsiktig plassert nært bringa og bidreg dagleg til ein kjekkare kvardag!

No tek eg meg ein svipptur til Køben for å ete bringebær med Uni-gjengen :)

God helg!!!!

18 kommentarer:

  1. GRATULERER... og jo, det er SÅ fortjent!
    Her inne hos deg er det GODT å
    være ;)
    Ble en urolig natt i natt, for slike nominasjoner som dette er ikke hverdags hi, hi.
    SÅ GØY!
    Ønsker deg en fin tur til Køben.
    Høres fantastisk ut med tur dit...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Så kjekt!
    Og tenk at fleire av "mine" er nominert, ikkje verst...

    - god køben tur -

    SvarSlett
  3. Gratulerer :) Så moro! Og kjekt. Du tar så vakre bilder - jeg blir stadig inspirert. Så nominasjonen var velfortjent den :)

    god helg!
    klem

    SvarSlett
  4. Ufortent er det i alle fall ikkje!!! Eg storkosar meg her inne hos deg! :)

    Nyt København!

    SvarSlett
  5. Nyyt Køben!!

    Ufortjent??? Nei, vet du hva!!!!! Det er ABSOLUTT velfortjent!
    Klem J.

    SvarSlett
  6. Gartulerer så masse;o) Visst er det fortjent - nydelige bilder og koselig blogg du har!
    Skriver fint gjør du også - ord som er gode å ta med seg;o)
    Ha en fin-fin helg.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  7. Gratulerer og velfortjent.

    Kos deg masse i Køben, herlige byen!

    klem

    SvarSlett
  8. Min flinke flinke venninne, gratulerer saa masse!! Det er veldig fortjent! Skulle onske jeg kunne vaere med dere til Kobenhavn men NESTE aar SKAL jeg vaere med paa jenteturen;)Hils og STOR klem xx

    SvarSlett
  9. Gratulerer! - det var velfortjent! God tur til Køben :)

    SvarSlett
  10. Takk selv, for kommentar! Nydelige bilder hos deg ")

    SvarSlett
  11. Gratulerer med nominasjonen. Det var stas.
    God tur til København!

    SvarSlett
  12. Gratulerer sååååå mye ღ og ikke minst
    velfortjent!!! ELSKER bloggen din, og
    er innom hver gang jeg ser nytt inn-
    legg fra deg ღ NYDELIGE bilder, du er
    bare til stor inspirasjon for meg,
    og sikkert mange andre... God tur og
    god helg til deg, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  13. Ble så glad da jeg så bloggen din på den lista! Damene har smak :-)) Lykke til og tvi tvi!

    :-)

    SvarSlett
  14. Mens du er i Køben og koser deg er jeg innom deg her for takke for besøk på bloggen min:) Veldig kjekt med nye fjes!

    Jeg blir så glad av kikke rundt her inne på bloggen din, lyst og tirvelig, mye fint å se...her kommer jeg gjerne innom igjen!

    Hilsen Ingrid Andrea

    SvarSlett
  15. Jeg gratulerer med nominasjonen!! Dette blir ikke mitt siste besøk her inne, for her var det nydelige bilder og god stemning :)

    SvarSlett
  16. GRATULERER! FORTJENT! :) Hilsen kusine!

    SvarSlett
  17. So velfortent, gledar meg med deg!!
    Og takk for kommentarar på min ringe blogg...! Har litt bloggtørke, travel tid no, også opprettar eg ei side for Aud Cottages på facebook, ei side eg kan få litt meir aktiv enn den vanlege weben, med kommentarar og innlegg.
    Kos deg i helga, eg kryssar fingrar for din flotte blogg! klem

    SvarSlett
  18. Gratulerar så mykje, kjære deg! VEL FORTENT!!! :-) Eg er så glad i bloggen din. Tusen takk for kommentar hos meg. Ja, det er ei asalea har eg funne ut. Nydeleg!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.