torsdag 14. juli 2011

Sommarparadis...

Eg bur nok i eit paradis, men ikkje slik reint interiørmessig. Det er nok ei stund sidan det har vore mykje idyll her (..sjå tidlegare innlegg), og sommaren har me måtta venta lenge på. Når eg tenkjer på kva mitt sommarparadis er, så er der alltid nokre flagrande gardine med, og vind, sommarvind og frisk sjøluft. Kor denne ideen kjem ifrå veit eg ikkje. Heime på garden eg vaks opp var det meir flor som i fjøs, enn flor som i luftige gardine og sjøen er laaaaang, langt unna.




So eg har skaffa meg nokre flagrande gardine i stova. Dei bles så sælt i vinden når verandadøra står open. Sjølufta drøyme eg meg til der eg går beint ut i skogen....

Kanskje er dette mitt bidrag til Juliutfordringa til NIB - Sommarparadis

6 kommentarer:

  1. Frisk og lett sommerstemning. Lykke til!

    SvarSlett
  2. What a wonderful blog you have , you also make really nice pictures !

    greetings from Gea ( Holland)

    SvarSlett
  3. Vakkert...og kjenner igjen dine fine ord om sommerparadis :
    )
    Så utrolig mange flotte innlegg under her også. Det har ikke vært så mye bloggetid på meg de siste ukene og skjønner nå at det var altfor lenge siden jeg var innom deg!
    Det er noe eget med innleggene dine...
    Du skriver så flott og tar de nydeligste bilder.
    Ha en fortsatt fin sommer.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Dette var friske og delikate bilder!
    LOVE IT

    Herlig sommerstemning!!

    Klem Ida Susanne
    (sukkertøy for øyet)

    SvarSlett
  5. Sommerparadis ja, det kan være så mangt!

    SvarSlett
  6. Blafrende lette gardiner i sommerbrisen er så flott synes jeg. Nydelige bilder! Et flott sommerparadis.
    Klem Tonje

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.