mandag 5. mars 2012

Her è eg!

NIB utfordrar sjølvbildet i mars.

   
   

Da e skremande å gje seg inn på slike utgreiinga om seg sjølv. Fyst vert eg redd at eg ikkje skal finna noko når eg leita.

So tenkje eg kanskje at da e fø lite interiør og for mykje "hva man gjør". Men so finn eg nåke, ein tråd, og tråden den er raud.

Me snakka bloma, sjølvsagt, me snakka reint og rotete enkelt, me snakka pittelitt blonda og mykje skrot.
Me snakka mykje meir farga enn eg hadde trudd. Da è "more is more", evna til å begrensa seg er heilt fråverande, i allefall i bildematerialet. Da è oftast sol og sommar, med flagrande gardine i sommarbrisen. Og mest av alt, ein prikk med raudt og litt lyseblått. Då e livet godt!

   
   

Da va i korte trekk meg...på omgjevnadsfronten....og de må hugsa at bileta kan klikkast på for betre innsyn eller utsyn.

14 kommentarer:

  1. For ei herleg samling av vakre, sommarslege bileter. No fekk eg lyst på sommar! Likte alle bileta, men eit av dei eg likte best er det med fuglane på. Skikkeleg blinkskudd!
    Klem frå Mari

    SvarSlett
  2. ÅH, de e so vakkert, so vakkert!!! Og du tek berre dei nydligaste bilder!!! SUKK......berre å drøyme seg vekk i :-)

    SvarSlett
  3. For en stemning! fikk sommerfølelsen krypende.. (selv om den er nokså langt unna...) men drømme det kan vi!

    vibeke i skråningen!

    SvarSlett
  4. Nydelig - og JA - veldig deg!!

    SvarSlett
  5. For noen vakre bilder:) Sier sommer med store bokstaver, fargene og motivene er bare lekre.

    SvarSlett
  6. Pretty. Pretty. Pretty.

    Leigha

    SvarSlett
  7. Berre ein stor nytelse for sjela! :) veldig DEG, og veldig fint og inspirerande! Elskar bloggen din, faktisk!! <3

    SvarSlett
  8. For noen flotte bilder - du er en mester!!
    Absolutt ditt preg på alle disse bildene!!
    Lykke til!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  9. Vakre bilder, og det med Hortensia og småfugler er som en drøm!

    SvarSlett
  10. Ser ut til å være deg i et nøtteskall, dette :) I alle fall bloggeren deg! :)

    SvarSlett
  11. Vil berre sei at du tar aldeles nydelege bilete. Du kunne laga bok du! Masse inspirasjon,blir glad av ein tur innom bloggen din!
    Hildegunn Ø

    SvarSlett
  12. Flotte bilder!
    Ønsker deg en fin kveld
    Jeg tar meg en liten bloggrunde før jeg skal stupe i seng :)
    Klem Tonje

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.