mandag 9. april 2012

Plantebordet...GDS eller LMGDS...

For ei lita stund tilbake sette eg meg fore å resirkulere gammalt rasj til eit plantebord til drivhuset.

 

Eg fann ut at det kunne vere penger å spare i å lage bordet sjølv. Eg reiste opp til far min og fekk med meg heimatt nokre velbrukte plankar med gamal spikar i, nokre gamle komodeskuffe og restane av ein heimalaga stereobenk...ja berre ordet gjev assosiasjonar om ei faren tid... Heime hadde eg restane etter eit gamalt PC-skap frå Ikea som me hadde redda frå ei eller anna vår- eller haustinnryddning der det låg og skalv i vegakanten. Nytt liv fyrst på lemmen med spela til ungane, so to sesonga ute til hage- og badeleikar. Og no, resirkulert til plantebord. Eit langt og innhaldsrikt liv vil no eg sei.

 

Som de ser er ingen av beina like, verkeleg sjarm må eg sei. So kjem da avgjerande punktet. Eg veit akkurat korleis dette skal ende opp. Skissene ligg klare...Det er berre å setje i gong og GJERE-DET-SJØLV!

 

Då eg skulle setje i gong kom eg fort fram til at det aller beste ville vere å... LA-MANNEN-GJERE-DET-SJØV! Og det gjorde han, heilt sensasjonelt godt, spør du meg.

 

Nye knottar frå Farmors hus, litt lyseblå maling og mørk-eik-voks, og vips er plantebordet klart til å flytte inn i drivhuset. Sinktopp kjem kanskje ein gong det også.


 
 

Ikkje så lett å ta bilder inni eit smaaalt drivhus men eg håpar det skjøner teikninga......og no er eg klar for nye LMGDS-prosjekt...håpar mannen er det også.... :D

13 kommentarer:

  1. Hehe! Ja kvifor GDS når MKGDS?? :D Resultatet ble fantastisk, dette bør dere være stolt av begge to-både idè og jobb. Gjenbruk er genialt :) Ha en god kveld!

    SvarSlett
  2. Det ble virkelig kjempefint! Så flinke dere er:-)

    SvarSlett
  3. Nydeleg! Dette heiter samarbeid ;-)

    Ha fine veke :-)

    klem

    SvarSlett
  4. Heisan.
    Kjempeflott !! M som GDS må du ta godt vare på. Han er verdt si vekt i gull.
    Ha det godt.

    SvarSlett
  5. Kjempeflott vart det både bordet og drivhuset - har vore på reis så eg har ikkje fått lest så mykje her inne, men jammen har du vore produktiv i påska:-))

    SvarSlett
  6. Så kreative dere er. Bordet ble skikkelig fint. Så greit å ha en mann som fikser :)
    Trude :)

    SvarSlett
  7. Det ble lekkert,fresht og kult =)

    SvarSlett
  8. Wow så fiiint det ble! :)

    SvarSlett
  9. Haha...sitter her og smiler:)) Bordet ble super lekkert, godt samarbeid:) Blir veldig ofte slik her, jeg planlegger og forklarer, og mannen leverer:) Klem fra Agnete

    SvarSlett
  10. Team work..... Berre lekkert!!!!!

    SvarSlett
  11. Det ble kjempeflott! Gjenbruk er bra. Og menn som er handy er også bra...greit å ha litt praktisk hjelp til å gjennomføre alle ideene.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.