onsdag 11. juli 2012

Å jul(i) med din glede..


Eg er verkeleg glad og stolt over, i lag med mange andre flotte bloggarar, å få vera ein del av Franciska Munck-Johansen si nye bok "Sanselig jul". Det var all peparkakebaksten i advendtstidai fjor som bana vegen inn dit i mitt tilfelle. Alt dette hende i gamlebloggen så eg tek med eit par bilder her på toppen. Passar fint no i regnveret, å gle seg litt til jul :D



Noko slik kjem sidene til å sjå ut:




Har du lyst å sjå meir av denne boka eller kanskje bestille ho med, kan de klikka på bildet under:




Fortsatt god jul(i) :D

3 kommentarer:

  1. Så fine bilder, fikk LITT julestemning, jeg. Så kjekt å få være med i denne boka:)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder - jada, passer godt med litt juleinspirasjon på en litt grå julidag ;)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.