torsdag 20. september 2012

Nokre gonger


..går lufta heilt  ut av ballongen. No har eg regna so til dei grader vekk, at kameraet mitt har mygla bort i ein krok. Lyset har forlete oss og inspirasjonen har gje i dekning ein eller annan stad på austlandet. Eg orkar ikkje ta bilder, og eg orkar ikkje blogge med overbevisning....eg ligg på sofaen med fyr i peisen og tenkjer på alt eg kunne ha gjort om eg var rik og sola skein...

Eg håpar på sol i helga, slik eg håpar å vinne i tipping.... ingenting er sikkert, men alt er mogeleg....

2 kommentarer:

  1. I dag skein SOLA med nysnø i fjella ..
    Akk ja!

    klem til deg

    SvarSlett
  2. Takk! Jeg trodde jeg var alene om den følelsen!
    Regn er greit, men dette er ikke regn - det er rennende vann!!!

    Men du - fine bilder! Artig med sommerblått og støvelblått:)

    Håper sola kommer til deg - om ikkje så brått:)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.