tirsdag 9. oktober 2012

Aleine heime..


Då me kom heimatt etter å ha vore ute i vernè i går, møtte me to politibilar på vegen. Eg vart veldig bekymra og tånkar på uheldige soppplukkarar i hjortejakta, bilulykke, tjuvraddar, brann (me har vist litt dårleg brannvesen for tida her i dalen) osb for gjøno håve.

Alt verka roleg då me kom heim og årsaka fann eg i lokalavisa då eg kom heim. Samtalen med husbonden gjekk omtrent slik:

Eg: No veit eg koffø politie var her
Han.... javel?
Eg: Aksel Hennie var her!!!
Han: Koffø da då?
Eg: Dei laga film i Hakkadalstunnellen, Aksel Hennie var her og eg var ikkje heime!
Han: Da har dei tid til!
Eg: Ka? Ken?
Han: Politiet
Eg: Herregud, Aksel Hennie var her, i Hakkadalen!
Han: Stakkars Tone
Eg: Tone?
Han: Stakkars Tone som må vera heima aleina...

9 kommentarer:

  1. Ja, stakkars Tone.
    Svigerinnen min traff på Aksel Hennie, eller så ham ihvertfall. Selv hadde jeg ikke fått med meg noe om noe film, så jeg trodde hun tullet.

    SvarSlett
  2. Fnis, fnis - fantastisk
    Ha ein super tysdag!!

    SvarSlett
  3. Herlig:)

    Fant inn til deg via en annen blogg og det var noe så gjenkjennelig med orda dine.
    Og så fant jeg ut at jeg fant deg på nytt og ble veldig glad - slår gjerne lag videre:)

    Natta,
    Hanne:)

    SvarSlett
  4. Ja, stakkars Tone. Hun har det nok helt forferdelig ;)
    En finfin dag til deg i Dalen

    SvarSlett
  5. Hehe, veldig bra! Og flotte bilder, ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  6. Innom for å legge igjen en takk for at du er med i gi-bort-en hos meg,
    lykke til:)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.