søndag 7. oktober 2012

Eit kongerike for eit bad


Eg har vist fram badet vårt opptil fleire gonger. Eller eit av dei to me har. Dette er hovedbadet i 1 etg. I tillegg har me eit i 2. etg som ungane heilt rår over. Tidlegare her de fått sett servanten og vegen fram til slik den ser ut i dag. Alt om det kan de sjå i forrige innlegg.

Resten av badet vårt er ei heller billeg affære med dusjdører frå Netthandelen (rørleggjaren vrei seg i forakt då han monterte dei) badekar uten andre bobler enn dei du lagar sjølv, skåp frå IKEA og sjølvflisa golv og dusjnisje.


Rommet er realtivt stort og me har god plass og må på ingen måte ut for å skifte meining. Det eg er mest nøgd med er nok flisene på golvet. Dei har eg og mannen lagt heilt aleine. Han flisa og eg fuga, heile badet :D  På veggane er det våtromstapet som er mala i ein lys gråfarge.


Ellers er detaljer ofte det som set stemningen på badet...


Oppsummert. Er dette mitt drøymebad? Ja, med dei ressursane me hadde til rådvelde så syns eg at me gjorde ein god jobb.




2 kommentarer:

  1. Kjempeflott bad.
    Mitt bad er 160cm x 160cm. Ikke mye å skryte av.
    Heldigvis har ungene et helt nytt større bad nede.
    Ønsker deg en flott dag!!

    SvarSlett
  2. The cat on the trunk!lovely <3

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.