fredag 19. oktober 2012

Haustlilla..



God helg!

9 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!!
    God helg til deg også.
    Klem

    SvarSlett
  2. Nei pinadø der lander en skjønnhet igjen. Mine svarte fleskefugler sitter klare for en matbit de også--blir ikke akkurat noen blinkskudd av det;)

    SvarSlett
  3. Har glippet så mange innlegg i bloggtørketiden at jeg må oppdatere meg på innlegg etter innlegg her. Ser med sjalusi i blikket på dine fine småspurver. Jeg har noen svarte fleskeberg av noen fugler som sitter klar for å spise det jeg ligger ut. Veldig lite fotogene, og så driter de utover hele altanen....Så det blir liksom ikke så mye swung utav det;)

    SvarSlett
  4. Akkurat i det fuglen letter.. eller lander.. utrolig øyeblikk! og fine farger! :)

    SvarSlett
  5. Hahaha... ser at kommentarene mine ikke forsvinner ut i intet - men dukker opp etter en lang stund. Da trenger jeg selvfølgelig ikke gjenta meg selv i det uendelige;) SORRY!!

    SvarSlett
  6. Å, nydelig. Jeg elsker hortensia som er i ferd med å ta kvelden. Fine å tørke er de også (eller blir det litt som da vi tørket roser på 80 og 90 tallet? Er litt usikker på akkurat det)
    Uansett, en finfin helg til deg :)

    SvarSlett
  7. Åhh, nydelege bilete! DEI fine lilla-fargane. Og fuglen ♥

    SvarSlett
  8. skulle ønske det var en like-knapp her inne.. det får holde med å si.. du har de nydeligste bilder og æ blir helt matt over at æ ikkje får mer tid til å besøke bloggen din..

    klæm fra nord

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.