mandag 26. november 2012

Siste høve...


Denne veka er siste høve til å hengje seg på Gje-vekken min. I den anledning måtte eg prøve laga ei tå oppskriftene for å visa at da e fullt mogeleg å få de til fø heilt vanlege folk. Eg tok meg ein tur på helsekosten og kjøpte brunt rismjøl som faktisk viste seg å vera ganske kvitt (?) og trudde at eg var godt budd for evt. utfordringa. Men da viste seg at bokkveite og mandelmjøl også burde vore i handlekorga so eg valde meg ut ein rett utan mjøl :D Basque Vanillapudding. Og eg må sei...NUDELEG!!! Er resten av oppskrifttene som denne so er dette ein innertiar.

  

6 kommentarer:

  1. Nydelige bilder..mmm sååå fristende!:)Hilsen Else Britt:)

    SvarSlett
  2. Vakre bær dekket med frost. Vanilje Pudding så appetittvekkende. Flott bilde!!!

    SvarSlett
  3. Åååå namm, så fristende. Du fikk virkelig innbydende bilder av desserten, nam nam.

    Hilsen Tove Kristin

    SvarSlett
  4. eg e med..veit ikkje helt på ka..men stort sett det meste..!! klem fra eventyrverdenwannabe me

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.