lørdag 1. desember 2012

1. desember


Ja ka skal ein sei? Eg vart ikkje ferdig. Eg kom til ti på begge to, dvs. 28 stk att. Men eg har no litt tid på meg då...10 daga i desember, kan no umogeleg vere noko problem... ?

  Eigentleg når ein tek seg tid til å sy slikt burde det nok vore laga for framtida. Men eg kan lova at  om dei tek denne fram eit par generasjona frå no, vil ingen sei, som me seier om oldemor sitt arbeid, at dette var flott handverk! Nei, da dei kjem te å sei è, denne è i frå den tida dei hadde det so ...travelt...


Ikkje rakk me styla heller, men so er det no, inga vits å vise fram ein advenskalendar langt uti desember heller. So so vart da, og når da er mørkt og sjernelysa er tent so har den klart sin heilt eigen sjarm...
God adventstid til dykk alle!!!

8 kommentarer:

  1. Å SÅ KOSELIGE KALENDER!
    GØY MED NOE EN LAGER SJØL OG SKAPER
    TRADISJONER:)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Den var jo kjempefin- og du blir sikkert ferdig med resten. Her er det sjokoladekalender- billig- og eh..billig;) Har noen ark liggende med en stilig sak i sort hvitt som skal klippes ut og bli små esker- meeen der kom jeg bare til 1. desember før jeg ga opp;) Måtte le av kommentaren din- sånn har jeg det også nemlig;)

    SvarSlett
  3. Så koselig kalender du har laget ღ
    - skikkelig julestemning over innlegget
    ditt - og de andre også nedover her :)
    Alltid kos å titte inn til deg, og jeg
    har sikkert sakt det før, men ein ting
    kan ikke seiast for ofte: Du er til
    STOR inspirasjon og en av mine absolutte
    favoritt bloggere ღ flinke deg... Ønsker
    deg en kjempefin adventshelg, stor klem
    fra Mette

    PS! - gratulerer så mye til fru Andersen :)

    SvarSlett
  4. Kjempefin! :D du er flink!!

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Kom berre til ein google pluss konto då eg prøvde finne deg og sei takk for ein nydeleg kommentar. Så får eg sei det her i staden og håpe du kik innatom ein dag. Igjen, tusen takk!

      og god adventstid!

      Slett
  6. Ville bare si at du har en fantastisk fin blogg!! Tusen takk for all inspirasjonen du gir meg!Adventskalenderen er en super ide, så snart jeg får tak i en symaskin har jeg tenkt å prøve å lage en liknende! God adventstid!

    SvarSlett
  7. Det var en super flott advendt-kalender, så flott, jeg liker det som har med Driv-ved å gjøre, et flott matrialer.

    Hilsen Tove Kristin.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.