onsdag 20. februar 2013

Arabicum

 

Heilt klårt at Olav Nygard vart for sterk kost for folk flest. Nokre gonger når eg klara gnaga meg inn til beinet i forståing av alle dei vanskelege orda, kan eg nyta songjen i rima og tonen i innhaldet. Nokon meiner Olav Nygard var ein gudsbenåda diktar, andre meinar han surra på og fann opp ord slik det passa... Eg vel å tru det fyrste og likar å oppdage ny meining etterkvart som eg les tesktane fleire gonger...

I dag sender eg arabicumen avgårde som mitt bidrag til dei grøne/svarte i blomenes x-faktor. Det er ein vakker og litt eksotisk blome som stod godt til dei lilla nellikane i mugga frå Pip Home.

4 kommentarer:

  1. Nydelege blomster.
    Og du, eg las litt av diktet igår kveld, men syns det var tungt. Tok det igjen i dag, litt betre, men kanskje dialekt blir vanskeleg.

    Ha ein fin dag.
    Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Kjempefine blomster.
    Jeg leste, prøvde å lese diktet nå. Det gikk litt i surr. Dysleksien krever enklere tekster enn som så.
    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei du,
    Vakre bilder som alltid. Og bildene under er også til å dåne av, særlig sammen med fine ord fra en flott dikter (min far het faktisk det samme)
    Ellers er jeg selv såra og vonbroten over å ha blitt diskvalifisert i svart/grønn runde av blomstenes x-faktor ;)

    Klem og en flott dag videre til deg

    SvarSlett
  4. Nydelige blomster. Nå har jeg lest diktet 2 ganger. Tror jeg har forstått det meste. Likte det. D

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.