søndag 10. mars 2013

Eg vinglar vidare..


..på den smale sti, eller den gale... Sidan eg ikkje har noko i grønt måtte eg lage meg noko. Fekk ei hylla far min har snikra i fordums tid og blanda meg fram via 5 ulike interiørmalingsboksa for å kome fram til ein farge som nesten var det eg skulle ha. Eg har innsett at alle mine malingsboksar og alle mine tekstilar går i kalde fargar. Då er det ikkje lett å finne "varme fargeelement" slik ute på landet, langt frå fargerike Fargerike og Stoff og Stil...

 

So litt restestoff på gamle blikkboksar vart dagens løysing. Denne "eg-gjer-det-sjølv" gjorde godt kjende eg, skapargleda kom sniknades tebake etter den litt tunge starten på året i år. Kan nesten ikkje vente på å få kome meg til byen og kjøpe maling og fargerike stoff...
Hylla fekk sjølvsagt plass i glashuset...

9 kommentarer:

  1. Så fin fargen ble! Nydelig!
    Håper du har hatt en fin helg og at avslutningen på den også blir fin.

    SvarSlett
  2. Jeg nyter bildene dine. De er til inspirasjon, og til å drømme seg bort i. Så lekker hylla blei. D

    SvarSlett
  3. Så nydelig farge,elsker den fargen og har så lyst å make noko i den fargen:)
    Nydelige bilder hos deg:)
    Fine søndagskveld til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Du og du, for en nydelig blogg! Legger meg til som følger jeg :)

    Fortsatt fin Søndagskveld til deg! :))

    Klem, Turid

    SvarSlett
  5. Så vakker hylla di ble!
    Flott farge, og superskjønne bilder:)
    Titter gjerne innom igjen!

    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  6. Enig med Drude, bildene dine er til å drømme seg vekk i, og den grønnfargen, jeg fikk noen ideer til en kommode der:)

    SvarSlett
  7. Du er god!
    Takk for gode ord. Det varmar!!

    Nydeleg :-)

    Fin veke til deg og dine!

    (Her kjem visst snøen snikande igjen.. Akk ja!)

    SvarSlett
  8. Vakre bilder og nydelig hylle! Herlig farge!

    Ha en riktig fin kveld!

    SvarSlett
  9. Så søt hylle og fin farge du blanda! Ja, det gjer godt å få vere litt kreativ:-) klem

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.