tirsdag 19. mars 2013

Interiør og sånn..



Det tek si tid mellom kvart eit interiørinnlegg i frå Hakkadalen. Grunnen er enkel, her skjer da lite. Som de ser står skjenken på same stad som sist, har ikkje flytta seg ein centimeter!

Når eg vert lei interiøret heime går eg gjerne på bloggebesøk. I det siste har eg ofte gje på besøk til

Eg har teke meg i å sitje og puste inn den herlege atmosfæra og det nydelege lyset. Det skjer stadig saker og interiørting i den heimen. Kjøkkenet  kan eg drøyme meg bort i i timesvis og har gjort at eg har vurdert å pigga oppatt heile yttergongen vår og leggje historiske fliser...men sidan eg vil halde fred med husbonden so skal eg la vere akkurat det.. :D

1 kommentar:

  1. Enklare å besøke interiørbloggarar enn å blogge om det sjølv. Her flyttar ting seg stadig, men det ofte ikkje eg som gjer det. Ingenting får stå i fred, ungar er kreative ;-)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.