onsdag 2. juli 2014

Ein gong med personlegdom


NIB spør om personlegdommen min viser seg i gongen vår?
Svaret er ja om det er sider som kaotisk, slurvete,"innhald framfor form" og skylappar framfor augene som kjem fram.

Slik ser gongen vår vanligvis ut


Det handlar om plass
det handlar om bruk
og dårlege løysingar som eg ikkje kjem meg ut av

og pittelitt personlegdom i ein krok


so i dag tok eg meg tid og rom og laga min eigen gong
eller ein liten del av den
utan å stette andre sine behov enn mine eigne



 

Ein bit av ein gong
berre min
herleg!


då folk kom heim høyrde eg
ka i all verda har hendt her då?
og no i kveld


absolutt ingenting
no er alt som det var i går
og i fjor
og året før det igjen..
Så dette er svaret på juliutfordringa hjå NIB, altså båda ja og nei og nokre minuttars styling av litt personlegdom.
og skoa?
Ja dei har eg kjøpt kjempebillig på Brandos...
for no er det vel Hunter so telle..

9 kommentarer:

  1. Du kan få sagt det!
    Og gangen som er det fyrste folk møter..
    Vår gang er ikkje perfekt.
    Må få bedre system (der også) ;-)

    Sommarklem

    SvarSlett
  2. Så fint det ble:)
    Her i huset er gangen biteliten, overfyllt, mørk og trist...
    Tenkte jeg skulle prøve og lysne den litt - men størrelsen får jeg ikke gjort noe med, desverre:(

    Fine farger hos deg!!
    Lykke til i utfordringen ♥

    SvarSlett
  3. Fine og trivelige bilder du har tatt! Som jeg også skriver i mitt bidrag i utfordringen så er det som regel bombet med jakker og utetøy, akkurat fordi det er praktisk og man har kanskje ikke noen andre plasser å ha det på! :)

    Lykke til i utfordringen!

    Hilsen Tina

    SvarSlett
  4. Flotte bilder og herlig tekst ☺ Liker fargane i bilda dine !!

    SvarSlett
  5. Så flott innlegg!
    Gangen min minner også mest om mine mindre gode personlighetstrekk...hahaha!
    Men din er fargerik og fin og kommoden er kjempesøt!

    God fredag fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett
  6. Jeg elsker bildene dine. Du er en dyktig fotograf :-)
    Lykke til i utfordringen, med den fine gangen din.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  7. I love it! It looks phantastic! Greetings from Germany, Bianca

    SvarSlett
  8. Herlig! Fikk skikkelig sommerhus-fornemmelse av gangen din! Nydelige bilder! (Og herlig farge på støvlene, til å bli glad av)

    SvarSlett
  9. Fantastisk bra innlegg! Herlig ærlig. Du har min stemme hos NiB, og jeg følger bloggen din videre med glede :)

    Mvh
    Ingrid

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.