mandag 18. mai 2015

Skynd deg sakte


Eg vil med dette innlegget kort takka alle trufaste lesarar som klikkar seg inn dag etter dag
og leitar etter nytt frå Hakkadalen


eg ville vel kanskje kategoriserer livet mitt for tida som
litt på hæla
ein kamp om å kome i mål
i tide
og utide..


hagen let vente på seg i år
sola skin, men kuldegrader om morgonane talar sitt eige språk
eg er framleis plenlaus
ikkje mykje som spirer i 5 varmegrader
og hagl


fuglane har forsynt seg friskt av grasføa også
så den vert kanskje vel luftig når den eingong kjem :D


eg prøvde å beise terassen
styrte på og fekk neglesprett i sola
det er så kaldt at den aldri tørkar skikkeleg
og no er den full i fotspor etter folk og katt
og beis fins no både ute og inne :D


men sommaren kjem
om me vil eller ikkje
så det gjeld å vere klar
så ein kan sitje lenge og nyte i sola!



3 kommentarer:

  1. Dette har vært en uvanlig kald mai. Det pleier å være varmt her i vest på denne tiden, men i år er det annerledes.Håper det blir bedre snart. Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder som alltid.
    Det er vel alltid det,at når man så gjerne vil at alt skal se bra ut,ting skulle gjerne skjedd i går.. men d må nok en dose tålmodighet til.. kjenner meg så godt igjen.
    Prøv å nyt dagene imellom slagene.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Hihi...det var flere enn du som var tidlig ute med plenfrøene...her begynner det å komme noen spirer men ja - luftig ER ordet hihi ;)
    Men vi skal da ha for forøsket og innstatsviljen,om enn timingen akkurat i år var litt feil - aldri godt å vite det!
    Det blir nok plen til slutt!!!
    Nydelige sommerbilder deler du ihvertfall og ord om en travel hverdag de fleste kan kjenne seg igjen i og de fleste trekker nok på smilebåndet slik som meg!
    Det er bare å stå på videre og henge med på karusellen så godt man kan,og stoppe opp og puste og nyte og føle innimellom!
    TOveklem :)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.